вівторок, 8 березня 2016 р.


Виховання екологічної культури школярів

Частиною загальної культури людини є екологічна культура, шлях до формування якої лежить через ефективну екологічну освіту. Метою екологічної освіти є формування людини з новим, екоцентричним типом мислення, високим рівнем екологічної культури.
            Згідно із Державним стандартом екологічної освіти школярів, екологічна освіченість випускника школи – це:
·        володіння системними знаннями про екологічні взаємодії людини і суспільства, екологічні проблеми сучасності та способи їх розв’язання;
·        ставлення до природи як до однієї з головних життєвих і морально-етичних цінностей;
·        екологічно доцільна поведінка й діяльність, наполегливе прагнення до активної охорони та відновлення навколишнього середовища, здатність діяти по совісті в спілкуванні з природою і людьми;
·       здатність до причинного та імовірного аналізу екологічних ситуацій, альтернативного мислення у виборі способів розв’язання екологічних проблем на рівні побутової поведінки.
          Та одних тільки знань те недостатньо, щоб захистити наше природне оточення від руйнівного натиску екологічно несвідомих людей. Потрібні дії. Тому так важливо з дитячих років оволодівати вміннями, загартовувати свою волю, щоб стати активним борцем із захисту однієї з основних цінностей людства - природного середовища.
Ось чому екологічне виховання та формування ключових компетентностей екологічної думки в учнів – важливе завдання сучасної школи. Саме з цією метою при нашій школі в жовтні 2009 року створено екологічний центр, основним завданням якого є виховання екологічної культури учнів через усвідомлення себе частиною світу в якому ми живемо, прагнення берегти природу, примножувати її багатства, формувати вміння та навички діяльності в природі.

1 коментар: